sobota, 7 maja 2011

ze wspomnień Wielkanocy - cz.III

jaj0 jeszcze tego samego wieczoru, którego powstało,
powędrowało do Madzi, która obdarowała mnie decoupage-owymi drobiazgami,
a której ja, nie miałam jak się zrewanżować,
no i wreszcie nadażyła się okazja...
...a u mnie pustka i chęć szybkiego jej zapełnienia
poprzez zrobienie kolejnego jaja

w ten oto sposób powstało m0je jaj0,
które to dalej zainspirowało mnie tak, że ho!
- sami wkrótce zobaczycie!

łańcuszek przedstawia się następująco:
za inspiracją jajk0wą zawieszką najpierw powstał jajk0wy wianek
a zaraz za nim (albo tuż obok) chwostowe kolczyki
później mnóstwo zwykłych wydmuszek,
a dalej to już tak mnie pochłonęło wyklejanie tymi skrawkami,
że kleiłam niemalże non-stop i niemalże wszystko heh

ale po kolei - zobaczcie wianek i wydmuszki,
a w kolejnych postach - szaleństwo książkowego wyklejania ;)





~***~



a oto wspominane kolczyczki
w całej swej prostocie...



ciąg dalszy nastąpi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...