wtorek, 8 listopada 2011

uduchawianie Domu

"Uduchawianie" - nie wiem czy istenieje taka czynność,
ale - co ciekawe - wiem, że ją wykonuję ;)
Uduchawiam - tzn. nadaję ducha mojemu Domkowi
(przez duże "D" niewątpliwie...)
Wprowadziliśmy się tu niewiele ponad 2 miesiące temu
i wtedy jeszcze do domu (przez maełe "d"),
bo wtedy jeszcze nie mieliśmy prawie nic - nawet wody!
Dzień po dniu szybko mijał
i tak każdego dnia coś przybywało
(to coś zakupiliśmy, coś przeprowadziliśmy...)
i było coraz bardziej domowo...
To co mogło się pojawić to się pojawiło,
wiele jeszcze brakuje, ale to dlatego, że... na to brakuje!
Ale nic - czekamy cierpliwie, a tymczasem:
uduchawiam go pomału ;-)
I tak, gdy w ubiegłym tygodniu,
wstawiliśmy do sypialni ogromne lustro w czarnej oprawie,
które nie bardzo wiedzieliśmy gdzie usadowić,
(i które à propos przeprowadziło się ze mną już drugi raz),
postanowiłam, że sypialnię urządzę B&W,
a zaraz za tym postawnowieniem narodziły się 3 pomysły,
które szybko poddałam realizacji:

1> klocki z naszymi inicjałami (czarno-białe rzecz jasna)
[coś z niczego = drewniane klocki pomalowałam naprzemiennie
czarną i białą farbą i zrobiłam małe przecierki i trochę spękań...]


2> literkowe zawieszki
(uprzednio zobaczone gdzieś podczas spacerków po różnych inspirujących blogach)
[coś z niczego = na czarnym passe-partout wycięłam nasze inicjały,
które podkleiłam starą gazetą - też czarno-białą,
ponadto nadałam temu trochę "szlachetności" białą koronką
i satynową kokardką - zawieszką]




3> "sypialniany" obrazek
[coś z niczego = stary i raczej dość tendetny obrazek "obrałam ze skóry",
ramkę - podobnie jak klocki - pomalowałam naprzemiennie czarną i białą farbą,
poprzecierałam trochę, a w ostateczności całość została biała,
zaś ozdobniki wyróżniłam na czarno;
w ramce umieściłam "sypialniany" obrazek -
- w oryginale to jeden z kilku obrazów czyjegoś autorstwa,
które napotkałam gdzieś kiedyś w sieci przypadkiem i urzekły mnie bardzo,
nie wiem niestety jak nazywał się ten artysta
stąd nie wiem też na ile mogę sobie pozwolić na publikowanie go,
ale wyrażnie zaznaczam, że nie jest to moja praca -
- do mnie należało tylko usunięcie barw,
aby obrazek był jak i sypialnia - Black & White ;) ] 





tak teraz wygląda ściana "w głowach" ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...