środa, 19 września 2012

Wszystko anielsko

Witam serdecznie!
Chciałabym Was zaprosić na blog "wszystko anielsko".
Nie raz jeden już wspominałam Wam o autorce tego bloga,
ale wspomnę raz jeszcze - to ciepła duszyczka, którą poznałam
za sprawą konkursu, w którym wygrałam tildę jej autorstwa.
Chciałabym Was zaprosić szczególnie do kilku postów ze mną związanych:

- ogłoszenie konkursu:

- moja praca konkursowa:

- ogłoszenie wygranej:

- pożegnanie z Owieczką zanim do mnie trafiła:
(zwróćcie szczególną uwagę na ostatnie zdjęcie, jakie wymowne!)

- gdy Owieczka trafiła do naszego Domku:

- i na deser: spotkanie Owieczki z Kajetanem:

do całej reszty postów też Was zapraszam,
bo Ewelinana tworzy prawdę niebagatelne cudeńka,
które warto zobaczyć!

Pozdrawiam gorąco w ten zimny dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...