wtorek, 12 lutego 2013

Imieninowy duet dla Dorotki ;)

Dorotka jest stałym gościem w moich skromnych progach;
jest to ktoś, kto zawsze dba o to, 
aby nikt z jej bliskich nie został pominięty w obdarowywaniu moimi pracami ;)
Tym razem, to bliscy pamiętali o niej
i z okazji jej imienin zlecili mi wykonanie dla niej pamiątki.
Chciałam zrobić coś, czego nigdy nie robiłam dla niej -
- coś nowego, oryginalnego...
Chciałam wykorzystać zdjęcie i prócz tego wiedziałam jeszcze,
że użyję cyrkoniowych jetów, bo Dorota to "sroka na świecidełka" ;) 
Jakoś trudno mi było o wenę, ale na ostatnią chwilę przygotowałam
taką oto "kartkę-ramkę":




 


 







Od siebie natomiast dorzuciłam małe zawiniątko, 
a w nim skromna biżuteria mojego wykonania:
komplet komplet kolczyków z zawieszką - z cyrkoniami koniecznie ;)
i zawieszka ze sprężynką, która wiem, że jej się podobała:




 







2 komentarze:

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...