sobota, 16 marca 2013

"20+20=40" - urodzinowa kartka parawanowa

"Ja mam 20 lat
Ty masz 20 lat
razem mamy 40"
- tak żartobliwie ujęłam 40 urodziny
na które składał się wiek tej samej Pani w dwóch odsłonach zdjęciowych -
- za chwilę zobaczycie o co chodzi.

Z okazji tegoż jubileuszu, przygotowałam taką oto
urodzinową kartkę parawanową:


na uprzednio zrobionej bazie: 


i z wykorzystaniem przygotowanej grafiki z udostępnionych zdjęć:


 a teraz już kartka wzdłuż i wszerz i we wszelkie inne strony ;)






















 Miłego wieczoru!
Pozdrawiam!
    

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł i doskonałe wykonanie! Szczegóły i detale rewelacyjne. Całość - oryginalna i wyjątkowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie spapugować wzór :) i stworzyć kartkę. Nie wyszła tak genialnie jak Twoja, ale wg mnie jest ciekawa i kolorowa :). Fajny patent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "tak genialna jak moja" <- zawstydzasz mnie!
      To świetne uczucie, gdy ktoś w jakiś sposób zainspirował się moją pracą! Jupi jupi! Już nie mogę się doczekać aż zobaczę tę Twoją kolorową karteczkę!

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...