czwartek, 18 kwietnia 2013

Kopertowe zaproszenia komunijne ze zdjęciem

Witajcie!

Dziś szybko pokażę Wam kopertowe zaproszenia komunijne,
jakie miałam przyjemność robić jakiś czas temu.

 /à propos tego wzoru - bardzo go polubiłam;
podoba mi się jego wygląd, estetyka,  elegancja,
funkcjonalność - zaproszenie jest niejako schowane w kopercie,
a w końcu również bardzo przyjemnie się je robi /
  





Do kompletu, w tej samej kolorystyce,
powstały również pudełka na słodkie podziękowania dla gości:




w kolejnym poście kilka innych propozycji zaproszeń ze zdjęciem,
a w jeszcze kolejnym inne zaproszenia kopertowe -
- zapraszam!

6 komentarzy:

  1. Śliczne, zauroczyły mnie te pudełka...chciałąbym kiedyś nauczyć się takie robić...Karteczki są śliczne, pełne gracji, elegancki.. Śliczne:)Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Po raz pierwszy spotykam się z taką formą i już bardzo mi się podoba :) A pudełeczka na słodkości fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że jest jeszcze jakaś forma, którą można Cię zaskoczyć ;)

      Usuń
  3. Łał takie były moje pierwsze emocje kiedy zobaczyłam posta a pudełeczka to fantastyczny pomysł wszystko ślicznie ze sobą współgra .Kiedy ty masz Karolinko na to wszystko czas podziwiam i serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Dzięki dziewczyny! Nie spodziewałam się, że pudełeczka tak zwrócą na siebie Waszą uwagę. Przy czasie postaram się przygotować na nie szablony - może będziecie miały ochotę wykorzystać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nieskromnie już mówię, że skorzystam z Twoich szablonów..poieważ..w pudełeczkach się zakochałam..Śliczne...:)I na każda okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...