poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wracając do nominacji - dzielę się swą radością ;-D

Jak wspominałam w poprzednim poście, 
nominacją "Liebster Blog" zostałam wyróżniona po raz drugi.
Poprzednim razem przygotowałam trochę digi stempli, 
chcąc dać też coś od siebie.
Dziś również chcę się z Wami podzielić swą radością!
Ponieważ 13-tka okazuje się być dla mnie życzliwa,
tak więc zrobiłam trzynaście digi stempli o tematyce wiosennej:













 Stemple są dla wszystkich chętnych -
 częstujcie się proszę! 

Przygotowałam również coś, co jest już nie dla wszystkich,
a dla konkretnej blogerki, której dotąd nie miałam przyjemności poznać.
Dlaczego więc właśnie dla niej?
To ona właśnie skomentowała, iż  
poczęstowała się walentynkowymi stemplami,
które sprezentowałam Wam wraz z poprzednią nominacją,
dokładnie w ten sam dzień, w który dostałam drugą nominację ;)
  - ot taki sympatyczny zbieg okoliczności!

I to nie jedyny w dodatku, bo gdy zajrzałam na jej bloga,
w poście poświęconym ostatniej pracy spostrzegłam, że
właśnie pracuje na tych samych kropkowych papierach Heyda,
na których ja akurat robię aktualnie zaproszenia,
a ponadto jeszcze pisze, że tak jak ja - uwielbia papierowe rozetki ;)
na pewno to jakaś pokrewna duszyczka!

 Na blogu tym dostrzegłam coś jeszcze:
 zdjęcia prac podpisane są adresem bloga, ale nie są zaopatrzone w logo 
- może dlatego, że po prostu autorka go nie posiada... 
... albo raczej nie posiadała,
bo oto właśnie powędrowały do niej 
świeżo przygotowane przeze mnie 4 projekty:



Nie wiem czy przypadły do gustu,
ponieważ nie dostałam jeszcze żadnej odpowiedzi.
Nie wiem też czy są adekwatne - chciałam, żeby logo odnosiło się
tematycznie do bloga i nie powiem, że było to łatwe,
bo nie lada zagadką było dla mnie połączenie ze sobą nicku "Misiówa i spółka",
nazwy bloga "kleksowy" i nagłówka "przez dziurkę do klucza"...
Mam nadzieję jednak, że to co spłodziłam jakoś odnosi się do ogółu,
no i że spodoba się Adresatce.
Zapraszam Was do odwiedzin u Niej:
 
No i cóż więcej? Pozdrawiam Was wiosennie!

PS Uczciwie przyznaję, że w przygotowanych przeze mnie grafikach wykorzystałam niektóre gotowe już elementy, które nie są mojego autorstwa, ale są na tyle przerobione, że nie naruszają praw autorskich, więc możecie je bez obaw, ze spokojnym sumieniem wykorzystywać w swoich pracach!

15 komentarzy:

  1. Wyszły rewelacyjnie aż zazdroszczę i też takie chcę
    a właścicielka pewnie jest prze szczęśliwa uwierz w końcu w swoje zdolności .Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Dla Ciebie stworzę coś z ogromną przyjemnością!

      Usuń
  2. Cudowna grafika, już się częstuję :) A loga genialne i nietuzinkowe! Jestem pewna, że Misiówa i spółka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja.....o ja....odjęło mi mowę....:)z radości, ze wzruszenia..nie wiem czym zasłużyłam ale to jest cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze tu moje słowa wyjaśnienia......ahh..odjęło mi mowę do tego stopnia,że nie mogę pozbierać...Nikt nigdy nie zrobił mi takiej niespodzianki...w mojej sytuacji..każdy dar jest na wagę złota..Kto by pomyślał,że dzisiaj kiedy w świecie gonitwy i wiecznej walki o coś..otrzyma się coś...za nic tak naprawdę. Ktoś o mnie pomyślał,sam z siebie..i dał mi taką radość.....Jestem przeszczęsliwa...z dumą będę używać tych logo, z wielką dumą też będę się chwalić... i opowiadać o tym co mnie spotkało..

    P.s...Miałam problemy z pocztą..wiadomości nie dochodziły...moje posty się nie uaktualniały........a tu coś takiego na mnie czekało..

    Wszystkich zapraszam na nmojego bloga.Jestem skromną osobą...mam nadzieję, że tam znajdziecie coś dla siebie..coś Wam się spodoba..i zostaniecie na dłużej...?już wkrótce kolejne zdjęcia z wspaniałymi logo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co odpowiedzieć... Moja radość jest teraz jeszcze większa!

      Usuń
    2. zapraszam mojego bloga..wkrótce post..o Tym co dla mnie wykonałaś :))Raz jeszcze dziękuję...dla mnie to bardzo wiele:)

      Usuń
  5. Bardzo fajne logo, naprawdę. Mi się chyba najbardziej podobają te nr 2 i 3 :)
    Misiówkę znam osobiście, wiem, że się cieszy, z bloga dowiedziałam się, jak wielką radość jej sprawiłaś.
    Bardzo się cieszę i dziękuję w jej imieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! Nie spodziewałam się aż tak gromkiego odzewu na ten mój gest...

      Usuń
  6. śliczne stemple i piękne loga, chyba miała bym problem wybrać:) super, że istnieją jeszcze takie osoby jak Ty, wtedy człowiek nie traci wiary w ludzi:) cieszę się też, że wybrałaś Kasię i sprawiłaś jej tyle radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! Naprawdę nie sądziłam, że aż tak dobrze to będzie odebrane, no a tym bardziej, że tyle dobra wróci do mnie przez te Wasz komentarze! Dziękuję!

      Usuń
  7. Naprawdę znakomite te logo, a co do Twojej propozycji - jesteś wspaniała! Byłoby cudownie mieć takie unikatowe logo :) Odezwę się zatem za jakiś czas, żeby o sobie przypomnieć :) Dziękuję Ci za same chęci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za świetne digistempelki. Juz zapisałam i na pewno użyję :)

    A logo jest piękne! Tez wybrałabym to, które wzięła Misiówka :)
    Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Pajączusiu :)
    Wiosenne Digi stemple, w dodatku ptasie, są CUDNE!!! Dwa od razu ujęły mnie za serce a zagarnąć chciałabym 5. Jedne słowami grają czule, drugie ptaszkami czarują, a wiosna obecna nie można się nie uśmiechnąć :D.
    Cieplutko pozdrawiam zdolną Pajączusię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają i że poświęciłaś tyle radosnych słów na ich skomentowanie - dziękuję!
      Częstuj się proszę i korzystaj śmiało!
      Dzięki też za serdeczne pozdrowienia! Pozdrawiam również

      Usuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...