wtorek, 7 maja 2013

Taka sobie kartka ślubna w nieco innej formie

Witajcie po długim urlopie!
Przepraszam za przerwę w blogowaniu i mailowaniu,
a także w odwiedzaniu Was i komentowaniu Waszych prac -
- obiecuję nadrobić zaległości!
Witam też nowych odwiedzających, obserwujących
i nowych uczestników candy - jest mi bardzo miło, że jesteście!
Postaram się każdemu z Was odpowiedzieć
i do każdego zajrzeć.

A teraz już przechodzę do tytułowej kartki,
którą zrobiłam już bardzo dawno, 
a której nie pokazywałam przed datą ślubu,
a później nie mogłam znaleźć na to czasu i tak wyszło...

Nie będę dużo pisała, bo dużo mam do pokazania,
choć jakość zdjęć - naświetlenia przede wszystkim,
nie jest najciekawsza, ale jest ich sporo,
co może zrekompensuje trochę jakość
i pozwoli dostrzec szczegóły tej niecodziennej formy kartki:






Kartka ta powstała na zamówienie obcych mi osób,
dla równie obcych mi nowożeńców.
Nie wiedziałam o nich nic, oprócz tego jak wyglądają,
bo miałam do dyspozycji ich wspólne zdjęcie
oraz ich dane - przekazane na otrzymanym zaproszeniu ślubnym.
Tak więc owo zaproszenie potraktowałam jako punkt wyjścia,
bowiem skoro taki wzór młodzi wybrali,
to pewnie w takich klimatach się lubują...



Zaproszenie to pocięłam, podziurkowałam itd.,
wykorzystując każdy jego skrawek do zrobienia kartki. 

Było ono na wrzosowym papierze metalicznym,
do kompletu wybrałam metaliczny złoty,
dodałam zdjęcie, a wewnątrz gałązkową grafikę
nawiązującą do "florystycznych" klimatów z zaproszenia.  

Wszystko to możecie dostrzec na szczegółowych zdjęciach:


















no i tak szczegóły te złożyły się na taką właśnie nietypową karteczkę:


Raz jeszcze DZIĘKUJĘ Wam bardzo za obecność
i obiecuję postarać się mocno być częściej, być więcej...

Pozdrawiam Was ciepło!

12 komentarzy:

  1. A już się martwiłam gdzie zniknęłaś... Na szczęście to tylko urlop,którego baaardzo zazdroszczę :) Twoje kartki zawsze zaskakują mnie formą, a ta wszystkimi detalami... Stworzyłaś cudną pamiątkę, genialną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta kartka! Ciekawa forma. A drzewko jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie cudowna kartka pełna uroku i takiego ciepła...wewnętrznego:) Do tego kolory, zwłaszcza fioletowy mój ulubiony...powoduje, że kartka nabiera akcentu..Cieszę, się, że dałaś tyle zdjęć, zawsze to inaczej....tak podglądnąć co się znajduje w środku..
    I najważniejsze...super, że wróciłaś:))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita kartka!!Pomysłowa i efektowna! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna karteczka - bardzo pomysłowa ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jak zawsze ciekawie wykonana z wyobraznią podoba mi się motyw drzewa ,gałązka w środku karteczki elementy wszystkie pasujące do siebie .Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za tyle pozytywnych komentarzy - jestem bardzo mile zaskoczona!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za historyjkę o kotu...
    Jestem PEWNA, że tak właśnie myśli moja Venus... Czytam to w jej kocich oczach każdego dnia ;-)))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa karteczka , inna niż wszystkie i ta przestrzenna forma serducha genialna...

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kartka! i w ogóle i w szczegółach :) widać, że włożyłaś w nią dużo serca i chyba to zachwyca najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...