piątek, 21 marca 2014

Chrzest Święty Antosi i Rozalki

Hej! Witajcie!

Nie mogę zacząć inaczej jak od ogromnych podziękowań,
większych niż kiedykolwiek dotąd!

Dziękuję bardzo bardzo mocno
za komentarze pod ostatnim postem.
Czytanie ich było więcej niż miłe,
a także bardzo wzruszające -
- tyle ciepłych słów zawierały...
Ponadto mile zaskoczona byłam równie miłymi opiniami
na temat mojego domu,
co zachęciło mnie do tego, aby przygotować wkrótce jakiś post,
w którym pokażę więcej z jego wnętrz ;)
No i w reszcie DZIĘKUJĘ za gratulacje i życzenia
z okazji narodzin córki :-*

Dziś wpadam pokazać Wam zaproszenia,
jakie robiłam dla naszej Antosi
z okazji jej chrztu św.
Dość proste, niezbyt wydziwione, 
bo ciągle jeszcze nie gospodaruje dość dużą ilością czasu ;)
Oto one:







Jak się domyślacie, mam ogromniachne zaległości
w relacjonowaniu moich prac  (sporo jeszcze z ubiegłego roku)
i pewnie nie jestem w stanie w zupełności ich nadrobić,
ale dziś przy temacie chrztu św. 
pokażę Wam jeszcze dwie pamiątki, jakie robiłam dla Rozalki
(przy okazji pozdrawiamy Rozalkę i jej rodziców!) 

kartka nawiasowa z okazji chrztu świętego
(składana, wiązana, z miejscem na pieniążki):








pamiątka chrztu świętego z modlitwą
w ramce do postawienia lub zawieszenia:


 





Na dziś to wszystko.
Nie wiem kiedy teraz znów się zjawię,
ale mam nadzieję, że jakoś pomału zacznę nabierać tempa ;)

Na koniec jeszcze raz wszystkim DZIĘKUJĘ,
przesyłam słoneczne pozdrowienia
na zakończenie tego pięknego wiosennego dnia,
puszczam oczko do siostry ;)  (uuu...)
i dedykuję tę piękną piosenkę życząc Wam spełnienia marzeń:

 

15 komentarzy:

  1. Witaj, fajnie, ze choć na chwilę sie pojawilaś.Wspaniale zaproszenia, Piękne prace.wszystkiego dobrego ode mnie i pozdrawiam Was serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :-*
      Może uda się częściej ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje, ze u mnie bylas. Wiele to dla mnie znaczy Karolino. Ciesze sie, ze u Was wszystko dobrze.Nie raz sobie mysle jak tam sie masz. Zycze Wam wszystkiego co najlepsze i pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Helołki! Antosia śliczna! niech Wam rośnie na pociechę :)) Zaproszenia bardzo eleganckie, kartka dla Rozalki wielce interesująca, a obrazek z Aniołem Stróżem - pięknie ozdobiony! Pomysł z naklejoną modlitwą - rewelacyjny :))
    ps. pozwolę sobie podkraść tekścik o chrzcie Antosi, bo dziś skończyłam kartkę dla imienniczki Twojej córci i nie miałam pomysłu na wpis, z góry bardzo dziękuję za pozwolenie :))) trzymajcie się cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!!
      Jasne, miło mi bardzo, gdy ktoś korzysta z moich pomysłów - to najlepsze potwierdzenie na to, że nie są one najgorsze heh
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Witaj Kochana! Córeczka prześliczna :) zaproszenia eleganckie i delikatne, a pozostałe Twoje prace jak zawsze oryginalne i mistrzowsko wykonane!!! Mam nadzieję, że pojawisz się już wkrótce... Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko Kochana wysłałam do Ciebie na maila pewne zapytanie, a właściwie WIELKĄ prośbę... Proszę daj znać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ja też tu u Ciebie daaawno nie byłam ;)
    Zaproszenia może i skromne, ale urocze! Ja bardzo lubię minimalizm, bo to właśnie wtedy widać, że może powstać coś pięknego, przy użyciu niewielu elementów... Karteczka nawiasowa śliczna a obrazek kojarzy mi się z moim ulubionym obrazem religijnym, który wisi już mnóstwo lat w pokoju u mojej babci. Jest na nim Anioł Stróż, który przeprowadza dzieci przez kładkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Znam ten obrazek, sama kupiłam taką srebrną pamiątkę swojej chrześniaczce, a i również Antosia dostała takie i to nawet dwie ;) Mam nadzieję, że będą to trwałe pamiątki na tyle, że i kolejne pokolenia będą mogły je wspominać tak jak Ty tę swojej babci ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Uuu ale ładna piosenka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko podsyłam link do zaproszeń ;) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo łądnr, widać że włozono w nie sporo pracy i serca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...