czwartek, 21 maja 2015

Expolding-box - wybuchowe pudełka na różne okazje

Hej, hej!
Znowu trochę mnie nie było
i znowu przygotowałam post z kilkoma pamiątkami na raz;
tym razem: expolding-boxy - wybuchowe pudełka na różne okazje.

Zamiast zbędnych słów zapraszam na przegląd:

 *** ~
box na chrzest chłopczyka:
















*** ~
minimalistyczne boxy ślubne:



pierwszy:








i drugi:









*** ~
box komunijny dla chłopca:










*** ~
box na chrzest dziewczynki:















*** ~
i jeszcze jeden, tym razem trochę bogatszy, box ślubny:














i to by było tyle!


Dziękuję wszystkim za odwiedziny,
a jeszcze mocniej za każdy, najmniejszy nawet ich ślad,
w postaci komentarza - naprawdę jest mi bardzo miło je czytać!!!

Pozdrawiam Was bardzo bardzo :-)

4 komentarze:

  1. Witaj. Piekne pudelka, kazde inne, kazde zroboine z sercem, kazde wyjatkowe. Ale to bialo mietowe podoba mi sie najbardziej. Cieplo i serdecznie Cie pozdrawiam i...pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudny wysyp, cudne pudełka, wszystkie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, Pajączku, napracowałaś się solidnie! i w dodatku jak pięknie :) fajnie, że czasem wracasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde zostawione słowo - jest ono dla mnie bardzo cenne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...